joi, 18 iunie 2009

Frustrări...

Mai devreme am fost tentat să-mi sparg cana de cafea. N-am mai făcut gestul acesta din toamna 2007. De atunci am căpătat instrumentele necesare pentru a evita să mai pun tentaţia în fapt fără ca treaba asta să mă afecteze negativ. Câteva porţii de psihanaliză se pare că au fost de folos până la urmă...

Aseară, umblând prin Cora, mi-a sărit în ochi COR-ul actualizat în august 2008. Nu m-am putut abţine aşa că am verificat dacă meseria de cioban se află într-adevăr menţionată acolo. Şi este, am văzut cu ochii mei. Aiurea e că n-ar fi trebuit să am curiozitatea asta. Şi totuşi, unii oameni chiar lasă urme în viaţa ta...

De genul acesta de oameni sunt tentat să fug... Asta pentru că nu mă simt în stare să fac eforturi pentru a-i menţine aproape... Ca de obicei, pot spune că este doar vina mea...

Frustrantă existenţă!

Şi totuşi, viaţa mea se colorează din când în când. La sfârşitul săptămânii trecute am fost în Bucegi (scriu povestea dar... m-am cam întins şi devine aproape imposibil de terminat), sâmbătă plec iar... Prin iulie plănuiesc cu Dragoş o plimbare prin Verdeaţă şi Refugiul Coştila. Poate voi apuca să urc şi Valea Albă vara asta... Ce-o mai fi în afară de excursii? Nu prea ştiu... Oricum, se anunţă o vară săracă în evenimente memorabile...

Trist, trist, trist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu