duminică, 20 septembrie 2009

Plimbare prin Bucureşti

În primul rând anunţ şi eu modificarea traseului pe care se va pedala pe 22 septembrie 2009.

Noul traseu va fi:


Arcul de Triumf – Sos. Kiseleff – Piata Victoriei – Calea Victoriei – Piata Natiunile Unite – Bd. Natiunile Unite – Parcul Izvor

Plecarea la ora 18:00

În al doilea rând, vreau să vă spun că am făcut mai devreme o plimbare prin centru şi am văzut următoarele:

-În pasaj la Universitate o expoziţie. Poze cu clădiri construite pe vremea diverşilor domnitori şi regulamentul Cişmigiului. Pe mine m-a mirat un pic o poză cu Mânăstirea Stelea pe care eu o ştiam în Târgovişte. După tura pe bicicletă din 2005 îmi povestea Roxana că mânăstirea asta am ratat-o deşi se află undeva în centru... Dacă n-am avut-o ca ghidă...

-Pe gardul Palatului Şuţu altă expoziţie foto. În oglindă, poze vechi din arhiva muzeului şi poze actuale făcute de cei din Bucureştiul meu drag.

-În Cişmigiu, miros de mici, aglomeraţie, câteva biciclete

-Bulevardul Unirii închis pentru circulaţia auto, deschis pentru circulaţie pietonală. Destul de fain să mergi pe mijlocul bulevardului ca pieton. Păcat că până la retragerea mea circulaţia auto a fost reluată. La Casa Poporului târg cu diverse mărunţişuri. Într-o parte aceiaşi mici... Fum... Nu foarte aglomerat.

-Vreme incredibil de frumoasă, am constatat că se impuneau haine mai subţiri.

-Expoziţia foto (purtând tot marca orasul.ro) de la Dristor n-am văzut-o azi pentru că n-am schimbat metroul acolo. Oricum, dacă aveţi drum pe acolo până pe 27 septembrie, merită să zăboviţi câteva minute la Dristor 1 să vedeţi poze din zona Foişorului de Foc.

Pe data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu