luni, 28 septembrie 2009

Vineri sau adaptarea...

Offffff! Iar aniversări??? Mi-e silă de ele! :((

Cam aşa obişnuiam în ultimele luni să gândesc... Şi făceam pe dracu-n patru să le evit. Dar pentru că aniversările astea dădeau cumva buzna peste mine am încercat să gândesc o strategie prin care într-adevăr să reuşesc să le evit. Ei bine, deşi strategia o gândisem, n-am apucat să o aplic. Iar acum parcă nici nu mai am chef să ţin seama de ea...

Prin urmare, vineri am încercat să înfrunt situaţia într-un mod adaptat şi am constatat că un astfel de comportament este mai puţin stresant decât evitarea. Pentru că ocazional am mai încercat asta îmi propun să permanentizez obiceiul de a mă confrunta cu aniversările chiar dacă, în zilele respective, starea mea de spirit se întâmplă să fie mai degrabă negativă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu