miercuri, 1 septembrie 2010

Anul trecut pe vremea asta...

eram în Vama Veche şi, oarecum surprins, mă bucuram de vremea destul de bună pentru plajă şi bălăceală. A trecut un an iar eu nu am reuşit să public nici măcar jurnalul primei zile de Vamă 2009... Nu-mi dau seama în ce măsură acea săptămână chiar a însemnat Ceva...

Acum, când vremea nu mai e nici pe departe la fel de caldă ca anul trecut iar eu sunt departe de Vama Veche, pe trei sferturi în glumă şi pe jumătate în serios, ajung să spun, făcând cumva haz de necaz, că eu nu mai iubesc pe nimeni, că nimeni nu mă iubeşte, că aştept să contrazic persoana care ar sugera că cele două sunt musai întrepătrunse... Dar persoana e de acord cu mine şi spune că nu-i musai să iubeşti pentru a fii iubit şi că nu-i musai să fii iubit când iubeşti...

Aberez, probabil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu