marți, 29 martie 2011

Concertele săptămânii...

Pe săptămâna asta mi se par interesante următoarele concerte la care, dacă-mi organizez timpul suficient de bine, aş vrea să ajung:

Marţi (azi), în Mojo, Maria Gheorghiu, Radu Graţianu şi Eusebiu Ştefănescu. Ora 20:30, 15 lei intrarea. Detalii aici. Cum sună Maria Gheorghiu împreună cu Radu Graţianu puteţi afla de aici. Cronica, aici.

Miercuri, în El Primer Comandante, Rapsotree. Ora 20:30, 10 lei intrarea. Detalii aici. Nu am ascultat până acum Rapsotree dar am citit destule cuvinte frumoase despre ei încât să-mi reţină atenţia şi să îmi stârnească curiozitatea. Chiar zilele trecute am primit pe FB vorbe de bine despre ei de la o cunoscătoare a fenomenului folk.

Joi, în The Silver Church Club, Butterflies In My Stomach. Ora 21:00, 25 lei intrarea. Detalii aici. BIMS nu am ascultat până acum dar ştiu că sunt cumva înrudiţi cu Tiptil pe care i-am ascultat cândva în Iron City tot la sugestia lui Teddy. Dacă mi-au plăcut cei din Tiptil, este posibil să-mi placă şi BIMS.

Poate ne vedem pe acolo! :)

2 comentarii:

  1. Mai sunt cateva interesante la musichall, daca vrei uite aici cateva link-uri:
    http://musichall.ro/2011/04/miercuri-6-aprilie-karaoke-cu-ripperu/
    http://musichall.ro/2011/04/vineri-8-aprilie-concert-speak-floyd/
    http://musichall.ro/2011/04/sambata-9-aprilie-concert-desperado/
    Nu stiu daca sunt pe gustul tau, dar ..
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Desperado pare tentant dar săptămâna asta cred că-mi iau porţia de muzică în Iron City.

    Plus că mi-e cam la capătul celălalt al oraşului acest MusicHall (fost Cage, fost LMC, fost cine mai ştie ce) în care am ajuns doar de două ori, odată la amicii Ţapinari şi odată la o seară de dark cu domnul coleg Andrei. :)

    RăspundețiȘtergere