miercuri, 3 aprilie 2013

Trooper vs Nirvana

Dimineaţă m-am supărat un pic pentru că biletoo.ro nu mai funcţionează cum ştiam eu, motiv pentru care m-am văzut obligat să renunţ la concertul de vineri de la Arenele Romane. Nu îmi place acest TREBUIE să te modernizezi dacă vrei să mergi la concertele pentru care vindem noi bilete dar, cu timpul, probabil mă voi adapta şi acestei cerinţe.

Această modificare de program m-a întristat şi mi-a cam stricat ziua... Concertul Trooper & Iris cred că merita urmărit... Supărarea s-a transformat într-o relativă bucurie când, întâmplător, mişunând pe metalhead.ro, am dat de anunţul de aici. În secundele următoare verificam prezentarea evenimentului pe site-ul clubului care-l găzduieşte (drag mie, după cum am mai spus cu câteva săptămâni în urmă) şi găseam tot ce mă interesa.

În aceste condiţii, cu un mic regret pentru mai noua pasiune pentru Trooper, rămasă nesatisfăcută de data asta, vineri mă întorc în timp până în adolescenţa mea când am descoperit, graţie unui coleg de liceu, muzica celor de la Nirvana.

Şi sâmbătă, dacă toate merg bine, ajung din nou în Ageless (o nouă destinaţie plăcută, descoperită graţie unor seri rock de pe urma cărora m-am ales cu 2 CD-uri numai bune de ascultat în momentele de prea mult calm), pentru concertul pe care mi l-a anunţat Cristi.

Concertele de vineri şi sâmbătă sunt prezentate aici (Tribut Nirvana) şi aici (Echo).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu