miercuri, 31 decembrie 2014

Cum am donat CFR-ului 60 de lei



Plecând de la teoria că, primind o reducere oarecare (strategie de marketing, ştiu), voi fi tentat să călătoresc mai des (celălalt motiv, ceva mai interesant atunci, prefer să-l trec cu vederea acum) mi-am scos pe 18 iulie 2014 un Card Tren Plus în baza căruia CFR îţi oferă 25 % reducere aproape la orice tip de călătorie.

Calculasem eu că cei 100 de lei plătiţi pentru emiterea cardului vor fi amortizaţi destul de repede, în urma reducerilor primite pentru câteva călătorii. Constat acum că, de atunci, am făcut doar 3 călătorii scurte în urma cărora am primit 37,5 lei reducere, având în prezent de amortizat 62,5 lei. Dat fiind că CTP-ul este valabil până pe 17 iulie 2015 şi că au trecut deja mai bine de 5 luni din valabilitatea acestuia consider acum că am făcut o achiziţie proastă din care am doar de pierdut, nu de câştigat, cum speram iniţial.

Prin urmare, deşi nu asta mi-a fost intenţia, se pare că am donat CFR-ului 62,5 lei.

Noi călătorii nu prea mai sunt tentat să plănuiesc date fiind dificultăţile financiare şi micile probleme de sănătate care-mi provoacă discomfort destul de serios când călătoresc. Am văzut cum e să călătoreşti când ai probleme de sănătate în tura din 30 noiembrie pe care am descris-o recent. E genul acela de stare în care îţi dai seama că e mai comod să stai acasă decât să te chinui urcând munţi, încercând în acelaşi timp să nu le permiţi celorlalţi să îşi dea seama cu ce problemă te confrunţi. Nu că i-ar interesa pe ceilalţi, mai mult pentru că îţi este ţie ruşine să îţi explici problemele unor... dacă mă gândesc bine... necunoscuţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu